Nya planer för Devil

Idag har jag bestämt mig för att ta ut och rasta Devil minst en gång om dagen. Detta för att hon inte har någon tillgång till utevistelse på annat sätt. 

Egentligen vet jag inget om hennes bakgrund. Den förra familjen sa att hon varit inne mest. Jag tror faktiskt på det för de gånger jag tagit ut henne har hon aldrig försökt äta gräs. Det är som att hon inte förstår vitsen med färskt gräs eller så kan hon inte slappna av i sele, jag vet faktiskt inte. 
Nu ska vi alltså träna på det där med utevistelse i sele. Förhoppningsvis kommer hon att tycka om det. Om inte annat får hon sträcka på benen och springa på fortare än hon kan i lägenheten.

En fundersam Devil på dagens utflykt i parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0