Försöker komma tillbaka

Hejsan hoppsan bloggen!
 
Här med ska jag åter försöka att skriva om mitt liv och leverne. Det är bara det att jag har alldeles för kul och för mycket att göra för att ta mig tid att föreviga allt på internet. Det mest effektiva sättet att följa mig är på instagram, fast det gör nog de flesta som tar sig tid att läsa denna blogg redan.
 
Jaha ja, det har hänt mycket sen sist. Efter första grävningen i falköpning har jag hunnit gräva på samma plats en gång till. Det var faktiskt roligare den andra gången. Kul med helt nya människor och skönt att ha lite mer koll.
 
Sommaren var riktigt bra. Vädret var för varmt och sömnen dålig men utöver det var det förträffligt.
 
Nåväl, här följer lite bilder sen senast!
 
Jag har förförsta gången i mitt liv spelat tennis.
 
Ridit massor på min häst.
 
Tränat med Devil.
 
Vunnit en tävling med Offe och dessutom fått pris för harmonisk ridning.
 
Sett en ankfamilj.
 
Blivit kär i en tjur.
 
Börjat fota med fisheye-lins.
 
Firat midsommar med världens sötaste Jon-Henrik.
 
Offe har haft sin första hälta. Jag trodde det var sprickan, han vara bara felskodd och problemet löste sig efter en omskoning. 
 
Jag har fått  en kyss av samma tjur som jag tidigare blev kär i.
 
Haft besök av pappa och Helge.
 
Träffat Helene och Lilja.
 
Flyttat Offe med gamla kompisar till nya kompisar på Hisingen.
 
Åkt båt.
 
Gosat med Katt.
 
Varit på fottiträning med Jon-Henrik.
 
Kollat Neil Young i Stockholm.
 
Varit på Way out West.
 
Ridit både Gassi och Indiana
 
Ridit barbacka.
 
Det var en snabb uppdatering i bilder!
 
I helgen var jag med farfar och kusiner i Polen men det skriver jag om senare.
 
Puss å de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0