Sista kvällen i Falköping

Då är sista heldagen strax över för denna gång. Detta blev första dagen med sol och varmt väder. Jag föredrar dock att jobba i lite kyligare klimat så byxorna slipper kleta fast på benen.

Blå himmel och brännande sol.

Finaste tjurarna njöt helt säkert mest av alla i det soliga vädret.

Kenneth skottade fram en halv tandrad. Dessa tänder slutar aldrig att imponera.

Det är mycket sten i rutan jag och Kenneth gräver i nu. Synd att vi inte kommer hinna så mycket djupare. Imorgon har vi knappt två timmar på oss att gräva. Vore roligt att få vara med under hela projektet som fortsätter under sommaren och sen få se slutresultaten.

En större benbit lyckades jag hitta idag i alla fall. Det ska bli riktigt spännande att gå igenom fynden på skolan nästa vecka.

Bränt mig så in i helskotta har jag gjort. Fina ränder efter ärmar och handskar. Nu har jag säkert fått cancer också.

Fast det gör inget för jag hittade en katt att tvångsgosa som bet mig i handen och rev mig på halsen men det var det värt!

Han var så jäkla fin så nu saknar jag Katt som jag turligt nog får träffa imorgon.

Kvällen avslutades med hemlagad tacobuffé så nu är jag mätt och helt klart laddad inför sista rycket imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Hahaha typiskt dig att tvångsgosa!

Svar: Haha ja jag är tragisk på djur!
Matilda Forsén

2014-05-16 @ 11:16:45
Postat av: Anna-Sara

Snälla blogga dåååå...

2014-06-30 @ 11:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0