Tillbaka i Oslo

Igår kom jag tillbaka till Oslo.
Hade lämnat bilen i stallet och allting gick smärtfritt fram till att jag hämtade den ca kl 22.15. När jag var näst intill framme i Oslo C visade det sig att vägen var avstängt. Trafiken hänvisades en annan väg och ju längre jag körde ju mer insåg jag att det kanske inte fanns en enda öppen väg in till centrala Oslo. Trött, arg och lite rädd härdade jag ut tills jag hittade in till centrum, ca 40 minuter senare än vad jag räknat med. Jag kom till slut fram och jag lever.

Förresten så åkte jag i ett av europas nyaste Boeing 737-800 flygplan igår. Gratis internet ombord. Det var inte så dumt. Får väl gotta mig i att jag hade en komfortabel flygtur.






It's like riding a space ship!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0