Tack och hej

Igår gnolade jag min sista dag på jobbet. Det var med ett tungt hjärta jag lämande Ullensaker islandshestsenter. Jag kommer sakna hästarna och folket och inte minst katten. Vi har haft kul ihop allesammans. Jag längtar till den dag då vi ses igen!

Ha de!


Stallet efter att jag mockat, städat och sopat.


Hundarna Tanja, Tequila och Diezel.


Mjölnir, Svartur, Skuggi, Jarpa, Hnakki och Hrókur.


Pene Malene


Pus


Jag och Malene


Perk plaskar i lerpölen


Bästa polare Pirat


Hrókur


Mjölnir


Då tackar jag för min tid som hårt arbetande stalledräng utanför Oslo. Jag tar med mig alla fina minnen hem till verkligheten.

Puss och klem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0