Och så var denna dag förbi

Domen som föll under besikningen av det mest trogna fordon jag suttit i: "Det här är det värsta jag varit med om". Så sa besiktningsmannen när han hade provkört blå faran. Utöver ett lager som verkligen är åt helvete mår den bilen ganska bra ändå. Jag måste säga att det känns ganska bra trots den där lilla skammen när det blev allmänt känt att man får bullerskador av sitta i pärlan. Det hade kunnat vara mycket värre.

Ófeigur fick sina sprutor och stod snällt och stilla när veterinären stack honom i halsen. Jag är en stolt hästägare. Vad det hela kommer kosta i pengar vill jag helst inte veta. Helst inte betala heller...

Snor i näsan och hosta i halsen. Det kanske är lika bra att sova, sova säng, säng, säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0