Kommer jag någonsin att ta mig hem?

Nu sitter jag här. Min sista lördag i Oslo. Det är bara det att jag är totalt pank. Har inte en krona till övers och känner en oro av den högre graden. Jag väntar desperat på min lön som inte alls har lika bråttom som jag.
Idag har vi planerat att grilla. Kul för alla som kan köpa sig en fin filé, tråkigt för mig kan man tro men ikke. Jag har faktiskt 4 stycken bacon-ostepølser i kylen och en burk kidneybönor så det ska nog smakas.

För att jag ska kunna tanka bilen och ta mig hem måste jag få pengar. Helst i går skulle jag velat ha min lön. Jag hade som planerat lite shopping men se den gubben gick inte. Jag ber så innerligt att bilen håller hela vägen hem. Den mår rent åt helvete och låter som att alla däck vill lossna när som helst. Norge är kjempekult! Kanske... Inte så värst. Ha ha Ha ha aaa.... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0