Fredagskos

Det är fortfarande underligt att vara hemma. Oslo känns mer som mitt hem just nu fast ändå inte. Att flytta hem kommer leda till total förvirring och psykisk black out tror jag. Jobbigt att inte höra hemma nån stans. Det ordnar sig säkert.

Idag har jag köpt en ny adapter till min dator så nu funkar den prima. Skulle sätta in pengar på banken men svenska Nordea stödjer minsan inte norska Nordea och kan därför inte sätta in pengar på norska konton. Det sög. Så nu sitter jag kvar här med en bunt kontanter som jag trodde jag skulle få ordning på.

Spenderade en härlig sen eftermiddag med Ófeigur. Borstade honom från topp till tå med allt jag hade i ryktlådan. Red honom en lite försiktigt för att känna igenom honom och han var så glad och positiv att mitt hjärta smälte.

Diggar Rolandz i "the Rock", Ripans gamla dassiga Berlingo som Anton har köpt. Man kan säga att han gick med vinst. Ingen brydde sig om att städa ur bilen. Han fick den som den var med verktygslåda, skrot, slangdelar, ja hela kittet. Plötsligt händer det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0