Semester

Har av någon konstig anledning hamnat på semester i Luleå.
Jösses, det trodde jag inte.
Nästa vecka ska jag köra ner Anna-Sara till Östersund och hon har så mycket grejer att jag måste rycka in med vitbussen. Och den bilen är inte liten.
Imorgon ska vi åka till nån stuga = inge internet = inge Naruto...
Det kommer bli jobbigt.
Jag har verkligen fastnat totalt för Naruto. Jag har inte längre något liv men jag klagar inte.
Har shoppat loss på Classe Ohlson idag. Skissblock, färgpennor, stiftpennor, pennvässare, dukpannåer, oljefärg, penslar, markeringspennor och diverse. Kommer nog bli mycket ritande i helgen för min del.
Fan att jag inte lyckades tanka hem Naruto. Internet är min heliga bibel i nuläget.
Mendokuse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0