Jag tror jag ska kapa Matildas blogg.

Jag har fått äran att ha lösenordet, och det ska jag utnyttja till det yttersta tror jag.
Hon orkar ju själv aldrig skriva nått och vad vore bloggen utan inlägg? Den dammar ju igen tycker jag.

Nu har jag varit här i Jämtland i 6 dagar, och det ter sig helt okej tycker jag. Men nog saknar jag mitt lilla stall med bara islandshästar och min lilla Matilda rid ven. Vem ska man annars svammla med? Det skulle ju sett ut om jag helt plötsligt fått ett släng av svammel och börja svammla med första bästa random travhäst-tjej. Man kan ju bli mobbad för mindre...
Ihelg var det tävlingar här och en massa Kirunabor var här och tittade. Det var som hemma ungefär.
Idag börjar skolan, och jag undrar vad Matilda och Offe gör?
Ulfur har fått ett Offe substitut, en liten nätt dam vid namn Selma. Hon är 160 nått hög. Lika hög som mig.
Helt galet.

Hej Matilda.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0