Dagens gästbloggare

Hej, jag heter Anna-Sara och ikväll är det jag som skriver här i Matildas blogg. Matilda går runt här med sitt heaband och svär för hon ska duscha. 
Som nu det vore så farligt?
Vi befinner oss i mitt nya rum på Wången, en skola 5 mil från Östersund. Resan hit var lång, och jag tycker den kan sammanfattas med "Är på thai, äta thaimaaat".
Matilda körde och jag och mamma satt brevid, jag är förste DJ.
Idag försökte vi hitta en thai-kiosk, för att mamma råkat se i Aftonbladet att det finns en sån här.
Och som hon har skämt ut sig.
Det är inte nådigt. Hon har frågat folk på gatan efter thaistånd, frågat follk på H&M och tom gått in i en resturang...
Han i kassan: Hej! (och sen säger han nått i stil med "vill ni beställa?" hörde dock ej vad han sa)
Mamma: Nä, vi letar bara efter en person (synar resturangen 2 sek och säger:)... Nä han var inte här! 
För att sen gå ut.
Vi höll på att avlida.

Jaja, undra hur detta ska sluta.

Imorgon kommer min älskade häst hit och på fredag morgon lämnar mamma och Matilda oss till vårt öde.
Jag kommer sakna deras galna upptåg, och Steve!

Längtar dock till imorn, egen Steve och egen häst.

VI kanske syns nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0