Äntligen

Idag var en bättre dag än igår. Idag fixade jag äntligen körkort och kan nu köra mig själv vart i världen jag än vill. It's awesome! Min första ensamma färd var till djurgården. Dock var jag väl inte helt solo då jag hade med Anja i bilen.
Bjöd på körkortsfika här hemma efter att jag hade varit och ridit. Åkte på Coop med Anja och köpte läsk. Sen var det ett himla körande av kompisar hit och dit, men det får man väl ta. Tur att man blir utnyttjad medans man fortfarande faktiskt vill köra runt. I morron har jag det stora uppdraget att köra Willy till skolan. Super lame... Måste vakna innan 07.00 för att få i honom frukost osv. i tid.
Nu är man tydligen vuxen...


Kommentarer
Postat av: GÖNCHA!

Grattis din splönsch!

2008-11-12 @ 18:11:19
Postat av: Elina

Härligt Matilda! Nu kan du räjsa hela stan :)

2008-11-13 @ 20:39:21
URL: http://elinalingman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0